Wiadomości branżowe

Ekologia i Rynek ze wsparciem Wiedzy i Praktyki

Ekologia i Rynek ze wsparciem Wiedzy i Praktyki
Wydawca miesięcznika Ekologia i Rynek połączył się z Wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Powstała nowa spółka z silnym zaangażowaniem i wsparciem Wiedzy i Praktyki, jako większościowego udziałowca.Wydawnictwo New Business Look, wydawca miesięcznika Ekologia i Rynek, powstało na początku 2012 roku jako projekt kierowany przez Jacka Szczęsnego i Zbigniewa Biskupskiego – redaktora naczelnego miesięcznika.  Misją zespołu Ekologii i Rynku jest propagowanie idei zrównoważonego rozwoju oraz dotarcie, z merytorycznym wsparciem, do jak największej liczby menedżerów i szeroko rozumianego środowiska  biznesu. Wartość merytoryczna miesięcznika została doceniona przez ekspertów oraz Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Po kilku miesiącach od powstania tytułu partnerstwo młodej oficynie zaoferowało Wydawnictwo Wiedza i Praktyka – drugi co do wielkości wydawca publikacji B2B w Polsce. Dzięki umowie zawartej w 2013 roku powstał nowy podmiot wydawniczy – New Business Look sp. z o.o., z Wiedzą i Praktyką jako większościowym udziałowcem.Nasz dotychczasowy dorobek  zostaje wzmocniony zasobami i kompetencjami Wiedzy i Praktyki. Jestem pewien, że nasza synergia będzie

Teaser

Wydawca miesięcznika Ekologia i Rynek połączył się z Wydawnictwem Wiedza i Praktyka. Powstała nowa spółka z silnym zaangażowaniem i wsparciem Wiedzy i Praktyki, jako większościowego udziałowca.

Wydawnictwo New Business Look, wydawca miesięcznika Ekologia i Rynek, powstało na początku 2012 roku jako projekt kierowany przez Jacka Szczęsnego i Zbigniewa Biskupskiego – redaktora naczelnego miesięcznika.  Misją zespołu Ekologii i Rynku jest propagowanie idei zrównoważonego rozwoju oraz dotarcie, z merytorycznym wsparciem, do jak największej liczby menedżerów i szeroko rozumianego środowiska  biznesu. Wartość merytoryczna miesięcznika została doceniona przez ekspertów oraz Narodowy Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Po kilku miesiącach od powstania tytułu partnerstwo młodej oficynie zaoferowało Wydawnictwo Wiedza i Praktyka – drugi co do wielkości wydawca publikacji B2B w Polsce. Dzięki umowie zawartej w 2013 roku powstał nowy podmiot wydawniczy – New Business Look sp. z o.o., z Wiedzą i Praktyką jako większościowym udziałowcem.

Nasz dotychczasowy dorobek  zostaje wzmocniony zasobami i kompetencjami Wiedzy i Praktyki. Jestem pewien, że nasza synergia będzie korzystna dla czytelników, jak też otoczenia biznesowego. Śmiało mogę powiedzieć, że selektywne poszukiwanie partnera biznesowego zakończyło się sukcesem  – podkreślił Jacek Szczęsny, prezes New Business Look sp. z o.o.

Od lutego 2013 roku zespół New Business Look sp. z o.o. korzysta ze wsparcia Wiedzy i Praktyki, w szczególności szerokiego dostępu do grupy ekspertów, mechanizmów promocyjnych i know-how w komunikacji B2B. Dzięki pracy redakcji i wsparciu WiP – miesięcznik Ekologia i Rynek stał się największym czasopismem ekobiznesowym w Polsce, z praktycznymi poradami dla menedżerów.

 W marcu ukaże się pierwszy numer Ekologii i Rynku wydany już we współpracy New Business Look sp. z o.o. oraz Wiedzy i Praktyki.  Nowy numer będzie miał nakład 10 tysięcy egzemplarzy. Sprzedaż będzie realizowana poprzez prenumeraty, telemarketing, sieci salonów prasowych oraz Empik. Istotnym planowanym krokiem jest przystąpienie do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

A to już wiesz?  Rudolph the Red Nose Reindeer - śpiewaj piosenki

Tematyka ekobiznesu jest ciągle nowym zagadnieniem na naszym rynku w  aspekcie finansowym  i prawnym. W dużej mierze opiera się obecnie na zaawansowanych i szybko zmieniających się technologiach. Chcemy uczestniczyć w budowaniu świadomości ekobiznesu w Polsce mamy też ambicje być opiniotwórczym źródłem informacji związanych z zagadnieniami zrównoważonego rozwoju – powiedział Grzegorz Giza, prezes Wiedzy i Praktyki.