Do wyrażenia, że ktoś jest w stanie albo potrafi coś zrobić lub jest zdolny do zrobienia czegoś używamy czasowników modalnych „can”, „could”, oraz zwrotu „to be able to do something.„CanR
Writers write? Right?Whether we’re amateurs or professionals, we all share one common daily activity – writing.So it makes sense that those successful writers would enjoy writing about their personal experiences in the pub
Wiele przysłówków tworzy się dodając do przymiotników końcówkę -ly, np. bad – badly, slow – slowly. Jednak pewna grupa przymiotnikow funkcjonuje w charakterze przysłówków bez dodawania końcówki -ly, natomiast
## Sztuka aktywnego słuchania – jak naprawdę słuchać drugiego człowiekaWielu z nas sądzi, że słucha innych, ale czy rzeczywiście poświęcamy rozmówcy pełną uwagę? Często jesteśmy zajęci innymi sprawami, myślami bł
Do you know why the „Chicken Soup for the Soul” series is so popular? Aside from terrific marketing and unequaled publicity, readers love the stories and personal essays. They are short, personal and teach a lesson or moral
DYLEMAT RODZICÓW: SŁODKIE PRZEKĄSKIW SZKOLNEJ ŚNIADANIÓWCE? DAWAĆ CZY NIE?Słodycze w szkole to kontrowersyjny temat wśród rodziców, którzy często stają przed dylematem: pozwolić dziecku na coś słodkiego czy kategorycz
Mały Grosik, Fabian i… prezes Boniek! Dzieciaki upodobniły się do swoich piłkarskich idoliPięć tygodni zabawy, kreatywne zgłoszenia i dwadzieścioro nagrodzonych dzieci. Właśnie zakończył się organizowany przez Polski Zw
Jak sprawić, by dziecko polubiło matematykę?Kolejny raz wyniki matur nie pozostawiły wątpliwości – matematyka to przedmiot, który sprawia uczniom najwięcej problemów. W czym tkwi błąd? Jak zmienić podejście uczniów do