ZAPROSZENIEStowarzyszenie „Nadzieja na Mundial” zaprasza naIX Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnejktóre odbędą sięw sobotę 28 kwietniana stadionie OSiR Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 11 w Warsz
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 24.07.2018MAMO, KUP MI ZABAWKĘ! JAK POSTĘPOWAĆ Z AGRESJĄ U DZIECKA?Tupanie nogami, histeryczny płacz i krzyk w odpowiedzi na odmowę kupna słodyczy czy kolejnej zabawki – brzmi znajomo? Agresywne
Most authors who aren’t used to speaking before a group think, „I’d rather get a root canal than have to ‚sell’ my book.” If you think about how great your book is, how you wrote it because you wanted to hel
Czy byłeś kiedyś na obozie językowym, gdzie kilka godzin poświęconych jest na naukę języka obcego a pozostały czas jest do Twojej dyspozycji? Nowoczesne ferie językowe tak organizują Ci czas, że masz zapewnione wszystko, cz
Możliwość możemy także wyrazić za pomocą zwrotów:to be likely być prawdopodobnymIt is likely that she will help us. / She is likely to help us.Jest możliwe, że ona nam pomoże.to be possible być możliwymIt is possibl
Solution Talk vs. Problem TalkProblem talk, of course, is talk about the problem. Solution Focus direct communications to talk about solutions. It does not try to overcome resistance to change, but rather, find where the change is alr
Jeśli ktoś zdecyduje się zostać przedsiębiorcą powinien pamiętać o tym, że taka praca wymaga pasji, bycia wizjonerem. Musi być również wytrwały, przygotowany na porażkę i wierzyć, w to, że potrafi przenosić góry. Pod
Jeszcze nie tak dawno wiele osób uczyło się języka angielskiego, aby uzyskać wyższe kwalifikacje i znaleźć pracę w naszym kraju. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, dodatkowo poświadczona odpowiednim certy
Wycieczkę śladami kobiet nauki organizują na terenie Politechniki Gdańskiej Instytut Kultury Miejskiej wraz z portalem iBedeker. Spotkanie jest jednym z odcinków edukacyjnej gry miejskiej, która już od czterech lat rozgrywa się
Persuasive copywriting is what draws the attention of prospective customers. They see your product and are drawn it. But what makes this happen? What words can win a customer over without having them laugh at overstatements and hype? P