Musisz w krótkim czasie nauczyć się większej ilości słówek? Jeśli tak, zacznij je powtarzać. Dobrą metodą jest także zapisywanie słów na papierze. Kiedy coś robisz, nawet jeśli nie ma Cię przy biurku, możesz mieć kar
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 16 września 2019WSPÓŁPRACA LEGO I NATIONAL GEOGRAPHIC KIDS: DZIEWCZYNY Z LEGO® FRIENDS RATUJĄ MORSKIE ZWIERZĘTAGrupa LEGO we współpracy z National Geographic Kids wprowadziła na rynek
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 3 marca 2020NOWE FILMOWE PRZYGODY W ŚWIECIE LEGO:STREFA THE LEGO® MOVIE™ WORLD W LEGOLAND BILLUNDW sobotę, 28 marca po zimowej przerwie rusza nowy sezon w kultowym i najstarszym na
Rodzic – pierwszy kibic małego sportowca. Jak skutecznie wspierać dziecko na boisku? Psychologowie i trenerzy juniorów są zgodni – wpływ rodziców na rozwój i postawę ich pociech na boisku jest nie do przecenienia. Niestety
Chcesz nauczyć się nowych słówek, i nie wiesz, jak to zrobić, aby je wszystkie zapamiętać? Jak się do tego zabrać? Jeżeli jesteś wzrokowcem, czytaj słówka i powtarzaj je. Oczywiście, możesz i nawet powinieneś sobie poma
How do you learn anything about the other person’s business if you do not spend most of your timelistening to what they have to say?I cannot say it enough. You need to always listen and not try to interrupt what others are sayi
QuickLessons LCC, jeden z czołowych dostawców rozwiązań rapid e-learning na świecie, pojawił się właśnie na polskim rynku szkoleń. Firma z siedzibą w Miami rozpoczęła współpracę z serwisem Edustacja.pl, wchodząc tym sa
Warszawa, dn. 10 listopada 2017 r. Przedstawiamy najmniejsze w historii pieluszki Pampers!#SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasyPieluszki Pampers Preemie Protection, opracowane we współpracy z pielęgniarkami z Odd
In the thousands of speeches I’ve heard very few presenters truly engage and involve the audience.Remember, even the most disciplined and attentive of audiences will switch off after 20 minutes.It never ceases to amaze me how m
Who do you know that knows that you speak?There is a famous saying „It is not who you know but who knows you!” This is so true. Take a look at who you know and also at others at your place of business, or clients that you