Magia telewizji… w nauczaniuAutorem artykułu jest Piotr PeszkoCzy zrezygnowałbyś z oglądania telewizji przez resztę życia w zamian za milion dolarów? Rzecz ciekawa, że jedna czwarta Amerykanów nie byłaby skłonna si�
In a crowded market, clients will be seeking personality as they read what you’ve written — they’ll click right past pages that feel „been there, read that.” They’re looking for a voice that says,
Jak skompletować wyprawkę dla naszego ucznia i nie stracić nerwów? Początek roku szkolnego to duże przeżycie zarówno dla uczniów, jak i ich rodziców. To często niestety także nadwyrężenie portfela i nerwów podczas zakup
Warszawa, 19 listopada 2019 r.Tikkurila przeszkoli studentów ASP w Krakowie i WarszawiePonad 60 studentów weźmie udział w warsztatach „Farby w architekturze” prowadzonych przez ekspertów Tikkurila na Wydziałach Architektury
Rodzic – pierwszy kibic małego sportowca. Jak skutecznie wspierać dziecko na boisku? Psychologowie i trenerzy juniorów są zgodni – wpływ rodziców na rozwój i postawę ich pociech na boisku jest nie do przecenienia. Niestety
Jeszcze nie tak dawno wiele osób uczyło się języka angielskiego, aby uzyskać wyższe kwalifikacje i znaleźć pracę w naszym kraju. Umiejętność posługiwania się językiem angielskim, dodatkowo poświadczona odpowiednim certy
Summer’s here and the time is write for dancing in the streets…Okay – so I didn’t create that phrase – („Dancing In The Streets” words and music by Ivy Jo Hunter, William Stevenson and Marvin
Warszawa 2021-01-22Zimowa sesja egzaminacyjna coraz bliżej – po co studentowi sezam?Już wkrótce studenci uczelni wyższych staną przed pierwszym poważnym wyzwaniem w obecnym roku akademickim – zimową sesją egzaminacyj
Dogs picture in their minds an event of an activity they wish to perform whether it hunting a rodent, greeting their human companions at the door or retrieving a stick. This helps them set goals similar to psycho-cybernetic human inten
Persuasive copywriting is what draws the attention of prospective customers. They see your product and are drawn it. But what makes this happen? What words can win a customer over without having them laugh at overstatements and hype? P