Komunikat prasowy Kraków, 29 września 2020r.MedApp nawiązał współpracę z Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w KrakowieMedApp S.A. polska spółka technologiczno-medyczna specjalizując
ZNAMY JUŻ ZWYCIĘZCÓW KONKURSU NAUKOWEGO E(X)PLORY!Jakub Jędrzejewski i Michał Zwierz, uczniowie z Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim, którzy zbudowali silnik mikrofalowy zasilany energią elektryczną, wygral
W ramach prac finansowanych ze środków unijnych zespół naukowców zamierza opracować barometr witalności języków europejskich. Barometr zapewni Europejczykom niezawodną metodę ustalania, którym językom zagraża wymarcie. Pr
Ubrania i przybory szkolne? Już nie – Polacy stawiają na tech-wyprawki szkolne• Na komputery i gadżety elektroniczne do wyprawki szkolnej w tym roku Polacy wydadzą co trzecią złotówkę – to tyle samo, co na podręczniki
20 marca 2020 r.Spin-off z UW udostępnił darmową platformę do prowadzenia wykładów przez InternetSpółka spin-off z Uniwersytetu Warszawskiego uruchomiła darmową platformę, która pozwala wykładowcom prowadzić wykłady w
10 – You will always have a job. As long as people want to read, other people like us need to write. And people will always want to read, right?9 – Every day is different. If you’re a freelance writer who can work fr
Choosing a publisher probably seems like a complicated task, however, you may find the process somewhat less challenging if you consider the following five suggestions.Research the legitimacy of your prospective publishers. Consider fa
Griselda spent hours polishing up her resume. No detail was too small: type face, layout and spacing. She weighed each word, counted each comma. She sent out 200 resumes and received no responses.Reginald spent even more hours designi
So how can you make your article worth reading?It’s all about the angle…You are about to write an article. Your reasons are your own. Maybe it’s a promotional article to gain publicity. Maybe it’s a contributi
To know what to do at the right time in book writing, publishing, or Internet marketing, consult a coaching expert who has lived it all for 20 years–Judy Cullins. Q 1- Would you say there is a difference in marketing tactics for