(excerpted from the „How to Use a Journal” audio series by Jim Rohn)If you’re serious about becoming a wealthy, powerful, sophisticated, healthy, influential, cultured and unique individual, keep a journal. Don’
„Talent alone cannot make a writer. There must be a man behind the book.” Ralph Waldo Emerson’s GoetheI’m going to share with you a method guaranteed to get your copy razor sharp in a hurry. It’s an old t
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 23.11.2017Dzieci bez względu na porę roku domagają się ruchu i zabawy. I słusznie, bo dzięki temu prawidłowo się rozwijają. Najlepsze są aktywności na świeżym powietrzu, jednak jesienno-zimow�
A flyer is an excellent, inexpensive way to promote your book. What makes one flyer so much better than another? Use these top10 tips to make your flyer stand out from the crowd.1. Include a colored picture of your front cover.&hellip
How do you learn anything about the other person’s business if you do not spend most of your timelistening to what they have to say?I cannot say it enough. You need to always listen and not try to interrupt what others are sayi
Większość szkół językowych organizuje kursy intensywne. Zwykle zajęcia trwają przez miesiąc lub dwa miesiące a nawet trzy. Najczęściej jednak kursy intensywne trwają miesiąc, przy czym zajęcia odbywają się przez pięć
Even if your book or service is excellent, they won’t sell well unless you give your potential customers a reason to buy. Testimonials work harder than other promotional words, so be sure to start early collecting them.Back Cove
Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” wkracza w decydującą fazę. W dniach4 – 27 kwietnia w każdym województwie wyłonione zostaną najlepsze zespoły dziewcząti chłopców w wieku od 8 do 12 lat. Mistrzowie w
Carrefour Polska już po raz drugi uczestniczy w kampanii edukacyjnej zorganizowanej wspólnie przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji oraz Federację Konsumentów „Czytaj etykiety – chroń siebie i swój świat”. Dwutygo
Solution Talk vs. Problem TalkProblem talk, of course, is talk about the problem. Solution Focus direct communications to talk about solutions. It does not try to overcome resistance to change, but rather, find where the change is alr