Kids Our Future – Hotele Campanile dla dzieci„Dzieci są przyszłością świata” – to hasło powszechnie znane i przypominane podczas okazjonalnych wystąpień. Grupa Louvre Hotels poszła krok dalej, ponieważ doskonale wie,
Warszawa, 21.08.2018 r.Plecak na wagę złotaNa co zwrócić uwagę przy wyborze?Nawet sześć kilogramów! Tyle może ważyć tornister ucznia szkoły podstawowej. To o kilka kilogramów za dużo. Jak wynika z zaleceń Głównego I
Informacja prasowaWarszawa, 10 września 2019 r.Kręcenie głową na widok talerza i bunt malucha przy stole to codzienność wielu rodziców. O ile w domu masz jeszcze wpływ na to, czy dziecko faktycznie zje posiłek, o tyle bardzi
The more you know about your audience, the better your presentation will go.For example, if I’ve got a large diverse group, I’ll ask the organisers to give me the names of five people who will be in the audience who repres
Pod koniec października zmierzch nadchodzi wcześnie. W przyprawiającym o dreszcze chłodzie opatuleni przechodnie nerwowym krokiem spieszą do swoich mieszkań. Światła ulicznych latarni, zamiast rozproszyć gęsty mrok, sprawiaj�
Many successful authors close their mind to learning HTML because they figure they don’t need to know it. I’ve been in technology, marketing and writing on the Internet for a decade+ now and I too shut my mind to learning H
People can’t believe I did it, but I did. I wrote my first novel, The League, in about 30 days. I never spent more than two hours on any given day, unless I wrote then went back to edit. I also found and signed with a publisher i
Writing quality articles is time consuming for the very best writers. First, finding the time to write is probably the first real challenge. Then securing a topic or something to write about is the next obstacle. Finally, wondering if
who ktowhat co, czego, czym itp.which ktory, ktorego, ktoremu (odnosi się do rzeczy, nie osób)whose czyj, czyjemu, itp.whom komu, kim, itp.Używane do tworzenia pytań szczegółowych:Who is that girl?Kto (=kim) jest tamta dzi
To create a saleable book you need to know your preferred audience or audiences before you write your book. This essential „hot-selling point” helps you write focused, organized, and compelling copy your audience will appre